Κυριακή 13 Απριλίου 2008

TIENS

Ο όμιλος Tiens Group Co., Ltd. (στο εξής "όμιλος Tiens ") ιδρύθηκε το 1995 από τον Li Jinyuan στο Tianjin της Κίνας και εισήλθε στη διεθνή αγορά το 1998, το Σεπτέμβριο του 2003 εισήχθη με επιτυχία στο NASDAQ, ενώ στο αμερικανικό Χρηματιστήριο εισήλθε επίσημα τον Απρίλιο του 2005. Ο όμιλος TIENS είναι ένας πολυεθνικός όμιλος που ειδικεύεται στο λιανικό εμπόριο, στις τουριστικές και οικονομικές επιχειρήσεις καθώς και στο διεθνές και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Με την επιχειρηματική του δραστηριότητα να καλύπτει πάνω από 190 χώρες και περιοχές, ο όμιλος TIENS διαθέτει θυγατρικές εταιρείες και υποκαταστήματα σε 110 χώρες και περιοχές, ενώ έχει συνάψει στρατηγικές συμφωνίες με εταιρείες του παγκόσμιου στερεώματος σε πάνω από 20 χώρες. Με τα προϊόντα υγιεινής διατροφής, υγειονομικής περίθαλψης, ομορφιάς και φροντίδας του σπιτιού ο όμιλος Tiens προσφέρει ένα τρόπο ζωής υψηλής ποιότητας με υγεία, ευτυχία, ομορφιά και ευημερία σε πάνω από 12 εκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως.Ο όμιλος Tiens πιστεύει στη εταιρική κοινωνική ευθύνη, η συνεισφορά του στην κοινωνία είναι μεγάλη ενώ η φιλοσοφία του χαρακτηρίζεται από τις αρχές της φιλανθρωπίας. Έτσι μέχρι τώρα έχει προσφέρει 1,36 δισεκατομμύρια ρεμινπί (γουάν) στην κοινωνική πρόνοια και σε κοινωνικές φιλανθρωπίες.Η επιτυχημένη διαχείριση ενός εκπαιδευμένου, επιτόπιου και θεσμοποιημένου εργατικού δυναμικού συμβάλλει στους στρατηγικούς σκοπούς του ομίλου TIENS International. Ο όμιλος TIENS διαθέτει μία κορυφαία διεθνή ομάδα έρευνας, καινοτομίας και επαγγελματισμού που αποτελείται από 5.000 στελέχη ενώ πάνω από το 35% των εργαζομένων διαθέτουν τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών.Ο όμιλος TIENS κατευθύνεται ήδη με μεγάλα βήματα προς τις 500 κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως (Global Top 500), κάτι που καταφέρνει λόγω του εξαιρετικού συστήματος διαχείρισης και των θεωριών αιχμής που εφαρμόζει, όπως για παράδειγμα η θεωρία Αλληλεπίδρασης Έξι Δικτύων (Six-Network Interaction Theory), η Εναλλακτική θεωρία νέας ανταλλαγής (New Swap and Alternative Theory) και η θεωρία του νέου Σουπερμάρκετ (New Supermarket Theory).Όραμα: Να κατακτήσει ο όμιλος την κορυφή του παγκόσμιου εμπορίου κατευθυνόμενων πωλήσεων.Αποστολή: Να παρέχει στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ποιοτικά προϊόντα, ευκαιρίες εκπαίδευσης και κίνητρα να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους και να οικοδομήσουν μία αρμονική διεθνή κοινότητα.Φιλοσοφία της εταιρείας: Να συμβάλλει στην κοινωνία μέσω της αποκατάστασης της υγείας της ανθρωπότητας.Εταιρικό πνεύμα: Να συνεισφέρει στην Κίνα μέσω της βιομηχανοποίησης και να θέτει πάντα υψηλότερους στόχους μέσω της αρμονικής ομαδικής δουλειάς και της πλήρους αφοσίωσης.Κατευθυντήρια γραμμή ποιότητας: Παραβολή για οικοδόμηση της ανθρώπινης υγείας, Ορόσημο για την πραγματοποίηση τεχνολογικών καινοτομιών, μέθοδος για βιώσιμες βελτιώσεις και θέληση να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές.Αρχή οργανωτικής διαχείρισης: με καθοδηγητή τη γνώση, με βάση τη σωστή διαχείριση, με κεντρικό σημείο τις σχέσεις και με το βλέμμα στους ανθρώπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: